Kallt!!

Det är visst något fel på värmen i vårat hus. Dom har satt upp en lapp i hissen. Vi har på max värme men ändå är det bara 17-18 grader här inne. Golven är väldigt kalla. Igår gjorde jag i alla fall ett försök att isolera våra fönster. Jag vet inte om det hjälper så mycket men nu blåser det inte in iskall luft i alla fall. Tidigare var det alldeles frostigt på insidan av fönstrena, man kunde liksom skrapa bort is... huvva.
Isolering gjord av toapapper och tejp. Inte det snyggaste. När Johan såg det sa han: Haha, det ser ju ut som om någon av dom (hyresvärden) har gjort det. :) 
 
 


Kommentarer
Andreas

Stabilt :P
Grattis till jobbet :)

Svar: Haha eller hur! :) tack!
sannaochjohan.blogg.se

2013-12-07 @ 21:27:49



Kristina

Skulle det hjälpa någonting att köpa tjocka gardiner, typ draperier? (men det kanske ni redan har)
Måste dock hålla med om att jobbet du gjort är imponerande :)

Svar: Vi har sånna här draperier av plast (?) som man kan vinkla. Vi har vinklat dom så att dom täcker så mycket som möjligt. Man känner att mellan fönstret och draperiet så är det väldigt mycket kalluft, så det är ju bra att lite stannar där. Nu är det dock varmare ute så det är hyfsat varmt här inne nu ;) Skönt!
sannaochjohan.blogg.se

2013-12-07 @ 23:03:43



christer hellgren

Brattby -19 lite snö Vinterstudion! Frukost!

Svar: Låter härligt! Skulle inte ni till Hemavan?
sannaochjohan.blogg.se

2013-12-08 @ 10:27:48



christer hellgren

Fråga: När är sångpremiären???

Svar: Hahah, jadu, jag är inte anställd som musikalartist så just nu finns inga sångplaner... jag bara serverar.
sannaochjohan.blogg.se

2013-12-08 @ 10:35:11



christer hellgren

Ps. Grattis till jobbet! Hur många timmar per kväll
skall du jobba?

Svar: Jag jobbar från 5 till ca 00.00 så 6h. Vi har tre små pauser där vi fortfarande får betalt, så det är bra :)
sannaochjohan.blogg.se

2013-12-08 @ 10:36:53



Jenny

Bra jobbat. Köp fleecefiltar på Ikea och ha som gardiner. :)

Svar: Ja kanske det. Men nu är det varmare ute och här inne. Det är nog 20 grader här så det är skönt!
sannaochjohan.blogg.se

2013-12-08 @ 15:13:38



mormor

jag tycker jennys förslag var bra. Annars, mycket kramande håller värmen bra.
Sanna, så roligt att du fått jobb. När dom upptäcker vilken fin sångröst du har släpper dom dig aldrig. Det var så fint att läsa om hur bra du mår när du sjunger.
Massor med kramar från mig och Gunnar

Svar: Hahah, tack :)
sannaochjohan.blogg.se

2013-12-08 @ 21:05:08





Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0