Global fest

På mitt jobb den här veckan hade vi en tävling där man kunde vinna biljetter till en fyrverkeri-show-festival som går just nu i calgary. Man kunde vinna genom att samla ihop poäng på olika sätt som tex att sälja mycket drinkar till sina gäster (minst 10 dollar per person/kväll), få "perfekt section" som man får om alla gäster vid sina bord kryssar i rutan "excellent" på service eller att man var klar med att ge soppa och sallad till alla sina gäster innan en viss tid. Jag hade inte en speciellt bra vecka tyckte jag, speciellt då jag inte jobbade en dag och då fick en dag mindre att samla poäng på. Men ändå så vann jag! :) så imorgon ska jag och Johan gå på fyrverkeri-show! Coolt! :) 


Ikväll var vi också på bio och såg lets be cops (?), den var väldigt bra! Sjukt kul! Kanske härmade den 21st jump street (och 22) lite men den var ändå väldigt rolig! Den rekommenderas :) 


Kommentarer
Elina

najs!! då måste du jobbat snabbt:)

2014-08-19 @ 10:31:31



Kristina

Håller med Elina! Grattis & ha det så kul!

2014-08-19 @ 20:37:03



Jenny

Wihooo!! Kul!

2014-08-19 @ 20:41:22





Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0