Footsloose!

Kvällen då explosionen skedde såg vi showen på mitt jobb. Det var väldigt kul! 
 
 
Mina bästa jobbarkompisar hade klätt upp sig med mina Ikea-band :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
Johan fyllde år två dagar innan så min chef kom och sjöng en "ja må han leva -låt" och gav han ett tomtebloss! Det tyckte Johan var lite jobbigt, men det var för att han vägrade att gå upp på scenen som alla andra som fyllde år. 
 
 
För att Johan fyllde år provade han på den mest kanadensiska drinken som finns. Den är nästan mer kanadensisk än bacon, poutine och att säga eh! (ey?) Sjukt äcklig var den i alla fall. Och stark (pga tabascon). 
 
 
När mina jobbarkompisar gick ut för att buga och få applåder från publiken så skrev alla "We love you Sanna!" :) 
 
 
Efteråt fick jag en present av alla! En äkta Kanada-hockeytröja, den officiella som Kanada hade när dom besegrade Sverige i OS finalen... Det står mitt namn och mitt anställningsnummer på den och alla har signerat den med fina ord! Bättre jobbarkompisar finns nog inte. Jag tror att den är ganska dyr att specialbeställa sådär, den är lite (mycket!) stor men galet fin ändå!    
 


Kommentarer
Kristina

Men alltså, grinade du inte ögonen ur dig den kvällen...? (det skulle jag ha gjort) Vilket fantastiskt avsked!

2014-10-21 @ 21:01:48



Jenny

Och vilken snygg tröja!! =)

2014-10-22 @ 19:10:45





Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0