Sista kvällen som Ingrid

Igår jobbade jag min sista kväll någonsin på Jubilations. Det var en fantastisk kväll men samtidigt väldigt sorlig. Min manager är så bra och snäll att han gav mig dom bästa arbetsuppgifterna under kvällen - jag fick i princip välja själv vad jag tyckte var roligast att göra. Jag bjöd även alla på Swedish Berries och Swedish Fish - godisar som var mycket uppskattat. I några veckor har alla killar skämtat om att dom ska gifta sig med mig för att jag ska få stanna (som att det var det som var "problemet") och i slutet av "dessert-break" efter att skådespelarna firat födelsedagar och anniverseries klev en ad-cast-kille upp på scenen och började värsta talet om hur han träffat den här tjejen som inte är från Kanada. Och han vill verkligen inte att hon ska lämna... Sedan kallar han upp mig på scenen inför alla gäster och friar! På lossas då såklart, men ändå! Jag hade ingen aning om att det skulle ske. 
 
Världens sämsta bild på "frieriet". 
 
Sedan sjöng vi alla karoke och många låtar sjöngs för mig, till mig som hat för att jag lämnar osv... Jag och en kille sjöng Time to say goodbye (på italienska!) vilket gjorde att alla grät krokodiltårar resten av kvällen. Men på ett sett var det skönt att känna att jag kommer vara saknad :) 
 
 
Jag tror jag har haft det bästa jobbet någonsin det här året utan att förstå det. Jag är glad att jag spenderade ett år på min passion för musik och musikal efter tre år på sjukgymnastprogrammet. Jag ångrar inte en endaste sekund! 


Kommentarer
Kristina

Vilket fantastiskt avslut, Sanna! (även om det var sorgligt)

2014-10-08 @ 08:59:19



Jenny

Åh... hade velat höra sången.

Så härligt att det känts så rätt fast du tänkt nåt annat först. YOLO! =)

2014-10-08 @ 22:39:21



Lisbeth

Vad fantastiskt med att ha så underbara arbetskamrater men det är nog inte utan anledning dom kommer att sakna dig. Vilka minnen du får

2014-10-21 @ 23:01:26





Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0