Åttonde september och snö!

Helt plötsligt blev det vinter i calgary. I söndags hade vi över 25 grader och strålande sol och igår (måndag) låg temperaturen på -1 grad och det snöade för fullt! Jag har nog aldrig varit med om liknande väderomslag. 


Idag har det också snöat lite men det verka försvinna. Det verkar ska bli +20 grader till helgen så... 


I söndags var det sista showen på mitt jobb så då have vi "closing party". Vi hade även prisutdelning och jag vann pris för "brightest spirit" och fick en polishatt som det står "time polis" på. Ni som sett showen kanske förstår varför. Sen hade vi även en tävling under kvällen om vem som sålde flest öl (av en speciell sort) och jag vann! Då vann jag en flaska med rosé vin som jag kunde dela med alla mina jobbarkompisar :) 

På fredag börjar nästa show som heter footsloose och på torsdag ska jag få smaka allt i den nya menyn och se dress rehersal - och få lön för det! Snacka om bra jobb! :)



Kommentarer
Jenny

Trycker på"gilla-knappen"!!

Men jag kommer inte ihåg timepolice.... =)

Svar: Haha det fanns ingen tidpolis i showen men eftersom att dom reste i tiden så tyckte våra managers att vi som gjort ett bra jobb den här showen skulle få vara poliser och bestämma över tidsmaskinen ;)
sannaochjohan.blogg.se

2014-09-10 @ 20:14:19



Kristina

Nä, jag skriver som Jenny - kommer inte ihåg "time police" :)
Kul med vinsterna och rätt trevligt att få se och vara med om nästa show, trots att du sedan knappt kommer att hinna jobba under dess speltid!

2014-09-10 @ 20:46:42





Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0