Stafett - Lost Lake

Nu har vi kommit fram till calgary! Det var en lång men uthärdlig bilresa. 

Igår sprang vi som avslutning en stafett som inte riktigt ingick i kanadensiska mästerskapen. Vårt lag kom fyra av tio vilket vi är nöjda med! Det var en rolig tävling där man kunde bilda lag lite hur som helst och beroende på ålder och kön hade alla olika "poäng", vårt lag kom upp i 3 poäng (Johan=0p Jag=1p, Tom=2p). Då sprang vi i klassen 3-5 poäng tror jag det var. 




Dom var tvungen att flytta start och lite av banan i allra sista stund för att små små paddor började komma upp från vattnet och korsa vägen där vi skulle ha sprungit ;) 



En bild på vyn vi hade när vi körde den förskräckliga bilturen hem till calgary ;) 




Kommentarer
Jenny

Bra gjort av er! Vilken bra tid du hade Sanna, flög du fram?
Ja, vi tycker "synd" om er som var tvungna att köra den "tråkiga" vägen hem. ;) Såg ni nån björn?

Svar: Hahah nja inte riktigt, men jag hade inte så svår bana... Näe nästan inga djur alls! Vi såg en vithövdad örn och jag såg en älg ;)
sannaochjohan.blogg.se

2014-08-07 @ 11:32:40





Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0