Frozen

På mitt jobb jobbar det verkligen människor som är precis som jag. Dom är så härliga. I slutet av kvällen när gästerna gått hem och vi ska diska undan allting och plocka undan allt från borden, då spelas det disney-musik högt i högtalarna och alla går och sjunger med. Det är ju underbart! Senaste dagarna har det varit soundtracket från nya disney filmen Frozen. (Filmen verkar vara väldigt bra också! Kommer till Sverige i Januari tror jag)
 
 
När jag höll på att packa ner skitiga dukar i sopsäckar med en annan tjej sa hon "Det är som om vi packar ner en sovsäck" och så visar det sig att hon är värsta vandringstjejen som också åker slalom och som virkar! Coolt.
 
:) Hare bra!


Kommentarer
jenny

Åh, vad kul att lära känna nya människor. Vad roligt att du hamnat på ett ställe där det jobbar trevligt folk!

2013-12-21 @ 11:13:14



Uffe

Önskar er en trevlig "minisemester". God Jul och Gott Nytt År !!!! Hälsa Karin också.

Svar: God Jul från oss alla tre! :)
sannaochjohan.blogg.se

2013-12-21 @ 12:41:52



Anonym

Så kul det låter på ditt jobb Sanna. Roligt att ni tar en liten julsemester. Vi har ju också semester just nu, men det blir hemmavid. inte så pjåkigt det heller. Det vi ändå önskar mest just nu är skidåkningssnö.
Kramar från Mormor och gunnar

Svar: Ja, jag förstår det. Hoppas ni får en bra julafton imorgon! :)
sannaochjohan.blogg.se

2013-12-23 @ 10:53:05





Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0