Jobbdagar!

Det har blivigt få uppdateringar här på bloggen de senaste dagarna... Har haft fullt sjå med jobbet. Jag och Johan har jobbat omlott och knappt träffat varandra. Jag jobbar från 17 till 00 ungefär och johan jobbar från 9 till 17... Mitt jobb går bra, jag spelar Rain, phoebes massös-kompis från Sverige. Det som är svårt är att ta upp dryckes beställningar, jag har ju ingen aning om vad det finns för viner, öler eller drinkar här i Kanada! (inte i Sverige heller för den delen...) Men jag får lita på att det som gästerna säger finns. Min handled har redan blivigt starkare och jag får inte lika ont av att bära brickor med massvis med disk på. Det som gjorde ont i början var att ha handen supinerad/vriden med handflatan uppåt en längre tid samtidigt som man måste spänna hela underarmen och handen. Ryggen känner jag också av lite. försöker att bära brickorna så nära kroppen som möjligt för att inte belasta i onödan men brickan står ju liksom hur som helst ut 40cm från kroppen.  
 
Jag har mycket fin klädsel på mig! 
 
Serverarnas omklädningsrum... ganska mycket kaos där inne! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0