jOBS

 
 
Ikväll har vi sett filmen Jobs. Jag tyckte den var bra, den var inte riktigt vad jag hade väntat mig men den berörde. Mitt under filmen börjar jag flippa med min telefon, min iPhone, sedan tittar jag på filmen, som spelas på min MacBook, och till slut tittar jag tillbaka på telefonen... Sjukt, han förändrade faktiskt världen. 
 
Jag är så nöjd med min dator och med min telefon, i början av filmen säger dom något som "man vill bara kunna koppla in sin dator och sedan ska allt fungera". Precis så är det med Mac/iPhone/Apple. Mina apple-produkter fungerar alltid, jag behöver aldrig fixa och trixa för att saker slutar fungera och jag behöver aldrig bli arg för att något inte fungerar. Att bli arg och frustrerad var nästan en del av vardagen då jag använde mammas och pappas stationära PC... Nä huvva, once you go mac, you never go back! 
 

Imorgon har johans jobb julfest på Calgary Zoo. Det blir trevligt! På zooet har dom just nu "Calgary Zoo Lights" vilket är hur mycket julbelysning som helst, julbelysning som ser ut som djur osv. Jag tror det blir häftigt. Sök på google efter Calgary Zoo lights om ni inte kan vänta tills om några dagar då vi säkert har lite bilder att visa :)
 


Kommentarer
Kristina

Tack för filmtipset - känns som att den kan vara hur sevärd som helst även för ett icke-fan som mig! Apple/Jobs har ju varit rätt viktiga, om man så säger... :)

2013-12-02 @ 02:19:50





Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0