Resväskorna

Både jag och Johan har nya resväskor. Stora fina 92liters från Epic. Jag fick min i examenspresent och Johans köpte vi. Vi har räknat med att vi ska flyga med tre resväskor och en skidutrustning var. Jag hoppas det räcker. Det är svårt att tänka hur mycket packning det blir när man ska vara där under olika årstider och göra många olika aktiviteter. Skidåkning, orientering, löpning, vinter, sommar... Tänk bara vad många olika sorters skor vi måste få med oss.

Med icelandair (som vi flyger med) fick man ha med sig två incheckade bagage och ett handbagage. Det betyder att vi bara måste lägga till ett extra bagage och en skidutrustning var, mycket bra! Många flygbolag tillåter vanligtvis bara ett incheckat bagage.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0