7 November

Idag är det min födelsedag och jag fick bestämma vad vi skulle göra! Jag ville åka till Calgary Zoo. På zoot fanns pingvinger, grizzlybjörnar och svartbjörnar. De har även många afrikanska djur men efter att calgary drabbades av en översvämmning i somras så var den afrikanska delen stängd. Men det var jätteroligt där ändå! Både pingvingerna och björnarna ser så roliga ut!!
 
Gigantiska horn! 
 
Efter vi tittat på pingvinerna och de djur som finns vilda i Kanada åkte vi till det största shoppingcentret, chinook, och köpte fördelsedagspresent till mig från mormor nelly :). 
 
Fina saker från Victoria Secrets och bok nummer två i min nya favoritserie - Pretty Little Liars. (Har snart läst ut bok nr 1 och jag köpte den bara för någon dag sedan). Tack Mormor!  
 
Om en liten stund ska vi ut och äta middag. Tack för alla gratulationer! Hare bra! 
 
(Det kommer fler bilder från Calgary Zoo senare) 
 
 


Kommentarer
Tom

Grattis på födelsedagen!

Svar: Tack! :)
sannaochjohan.blogg.se

2013-11-08 @ 22:36:41



mormor Nelly

grattis, grattis Sanna

2013-11-09 @ 11:15:48





Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0