Marabou

Idag har det varit lite varmare så jag tog en kort löptur. Det blåste lite grann så jag fick himla ont i öronen! Johan jobbar och idag kommer troligen hans nybeställda splitboard. För er som inte vet så är en splitboard en snowboard som man kan dela på mitten och använda som turskidor för att skida upp på fjället, dit inte liften går, för att sedan sätta ihop "skidorna" igen och åka snowboard ner. Johan fick ett overkligt bra pris på den då han hade rabatt från jobbet. Så här ser den ut: 
 
 
I sverige kostar bara brädan ca 10 000kr, det var inte ens i närheten av vad Johan betalade för allt, bindningar, skins, skor, m.m. Han har det bra han ;) 
 
För mig blire desertmästarna och marabou nu :) Hejs! 
 


Kommentarer
Kristina

Du har inte sådana öronlappar (eller vad det heter) - eller hjälper de inte? Annars funkar ju öronproppar mot kyla, men då hör du förstås inte trafiken...

Svar: Jo, jag brukar egentligen ha ett ganska tjockt pannband/buff och sedan en mössa över det, för att jag har så känsliga öron. Jag kan nästan ha pannband mitt i sommaren om det blåser för att det inte ska blåsa in i öronen ;) Jag hade bara inte kollat att det blåste så mycket nu... Orutinerat!
sannaochjohan.blogg.se

2013-11-22 @ 08:19:39



christer hellgren

Tjena! Johan får köpa en en Canada Goose mössa åt dig. Du får ju inte frysa bort öronen! Idag -12 men sol vi tar långpromenad och bär in ved. Findus vill inte gå ut kanske kylan? Puss o kram CH o Lizb.

Svar: Haha ja får göra det :) Jag har faktiskt inte med mig någon mössa förutom en väldigt tunn mössa att ha under slalomhjälmen och en träningsmössa. Måste skaffa mig en riktig!
Vad härligt det låter! Idag har vi haft ungefär samma väder, -10 grader och strålande sol. Kram!
sannaochjohan.blogg.se

2013-11-22 @ 09:36:49





Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0