Mr Johan Krosman!

Igår skulle ju johans splitboard kommit... men dom på FedEx har klantat sig två dagar i rad. I vårat hus, nere vid ingången måste man ha nyckel/tagg för att komma in till lobbyn. Om man inte har nyckel finns en liten skärm där man kan bläddra fram ett namn på den man ska besöka eller tex lämna post till, vid namnet står det en kod. Slår man in koden ringer det till vår telefon och vi kan då släppa in den som står där nere. Istället för att knappa in den koden har FedEx  slagit in vårat lägenhetsnummer och då trott att vi inte varit hemma, tre gånger. Tokigt värre. Och inte nog med det, i den lilla skärmen där nere där det ska det stå Korsman J, Roennlund S, har det fram tills nu stått Krosman J, Roennlund S. Tur vi märkte det och kunde säga till.
 
Idag har jag både bakat snickersrutor och gjort biffar, fyllda med ädelost, och klyftpotatis. Kände mig väldigt nöjd när Johan kom in genom dörren och maten nästan stod på bordet. Fick dock inte känna mig nöjd så länge då Johan absolut inte tycker om ädelost (tydligen)... så så gick det med den fredagsmiddagen. Men det blev många matlådor till mig i alla fall :)
 
Jag förstår Johan när jag ser den här bilden, men det var faktiskt jättegott tyckte jag!
 
En sak som kommit fram med posten i alla fall var ett paket till mig från moster Emma!
Tack!!! Ni får se senare vad som fanns i...
 
Imorgon är det en händelserik dag. Det är vinterstudion och längdpremiär! Jag vet inte riktigt hur jag ska göra... ska jag gå upp mitt i natten för att se det live? Eller ska jag se det efteråt? Och senare på kvällen ska Jag och Johan se på Catching Fire (Hungergames 2) i IMAX-version. Det blir häftigt. Jag har aldrig sett en film i IMAX.
 
Hare bra!
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jenny

Biffarna ser urgoda ut. Värsta kocken! Har hört att filmen ska vara lite ... hemsk... Du får berätta sen.

Svar: Ja den var lite hemsk, som första ungefär. Men sjukt bra!
sannaochjohan.blogg.se

2013-11-23 @ 19:23:26



Elin

Vad duktig du är Sanna :) Det är kul att kika in och läsa på er (eller kanske mest din) blogg :)

Svar: :D Tack Elin!
sannaochjohan.blogg.se

2013-11-23 @ 20:21:57



Kristina

Du kan väl slå J. lite lätt i huvet eller så, Sanna?! Maten ser himla god ut!
Vi såg filmen ikväll, och tyckte den var jättebra!

Svar: Haha :) Ja väldigt bra film!!
sannaochjohan.blogg.se

2013-11-23 @ 22:00:56





Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0