Trick or Treat

Idag är det riktiga Halloween och vi har sett många som klätt ut sig. I hissen upp till lägenheten mötte vi en häst! Ikväll har vi ätit en god hej då-middag hos Lisa och Stephen, det var väldigt trevligt. Vi fick köttbullar och pasta som nästan smakade som hemma.
 
 
En bild på Lisa och Stephen, de har underlättat vår flytt så mycket! Vi hade tur som hamnade hos dom :) 
 
Nu har vi även internet i lägenheten och på mobilerna! Vi har alltså nya simkort och kan inte ta emot sms eller telefonsamtal på våra svenska nummer. Men viber och snapchat fungerar som vanligt :) Så om man vill smsa, skaffa Viber! (Viber är alltså en app till telefonen som gör att man kan smsa och ringa gratis via internet, finns till iphone och andra smartphones, om någon inte visste det :)) 
 


Kommentarer
Kristina

Alltså, jag fattar inte: funkar Viber mellan oss utan att jag har era nya nummer i telefonen? (trolleri, i så fall, enligt mig!) :)

Svar: Ja, numret man har på viber har egentligen ingenting med ens riktiga nummer att göra, det är mer som ett användarnamn, men då kan man alltså hitta folk på deras telefonnummer. Hänger du med i den tekniska beskrivningen?// J.
sannaochjohan.blogg.se

2013-11-01 @ 20:15:28



Kristina

Jag hänger med i ungefär hälften, men du får dra resten muntligt!// M.

2013-11-02 @ 01:20:07





Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0