Johan 22

Igår fyllde Johan år! För att fira så åt vi middag på en resturang 200m upp i luften! Jag som är mycket höjdrädd tyckte det var rätt så obehagligt mest hela tiden men Johan som älskar höjder tyckte om det, och det var ju huvudsaken! Tog bara några bilder med mobilen, finare bilder kommer senare. 




Man kunde gå ut och ställa sig på ett genomskinligt golv... Till och med Johan blev yr då! Jag vågade mig aldrig ut. 

Ni ser alla höghus? Man får ont i nacken  när man försöker kolla upp på dom nerifrån, så höga är dom! 





Kommentarer
Linda

Hej, jag ramlade in på eran blogg för att jag själv ska åka iväg till Kanada snart (förhoppningsvis) min fråga till er är hur lång tid det tog innan ni fick svar på erat permit efter att ha gjort medical exam?

Svar: Hej! Vad kul att du ska åka till Kanada! Jag var väldigt orolig över att mitt svar inte skulle hinna komma innan vi åkte iväg, det stod på någon sida att det kunde ta upp till åtta veckor. Jag gjorde min medical examination den 7 Augusti och fick mitt permit den 4 September. Alltså lite mindre än en månad.

Jag kan inte svara till din mail, så hoppas du går in och läser här ;)
sannaochjohan.blogg.se

2013-10-10 @ 20:53:36



nelly sjöberg

Jag vet ju att Johan är modig. Minns hur han kastade sig i Umeälven från lianen.
Mormor

2013-10-11 @ 15:03:00





Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0