Onsdagsfirande

I Onsdags var vi och åt på en fin italiensk restaurang. Den hade fått bäst betyg av restaurangerna i Calgary på Tripadvisor. Vi hade tänkt oss en stor vanlig fin restaurang, men när vi kom dit så såg utsidan ut precis som ett vanligt litet hus. Det var inte alls många platser och det kändes väldigt hemtrevligt. Maten var väldigt god, vi tog båda pasta och det var stora portioner för inte alls mycket pengar! Vi firade för att Johan hade fått jobbet :) 
 
Johan får 25% rabatt på allting i butiken, och det får jag med! Jag får ett eget kort för att jag är sambo med Johan. Inte för att jag kommer använda det speciellt mycket... Men ändå! :) 


Kommentarer
Jenny

Så nu har ni hittat en favoritrestaurang.

Klart att du kommer använda kortet, allt du ska köpa och skicka hem till till oss :-).

2013-10-26 @ 10:08:49



mormor Nelly

Jag tänkte precis som Jenny. Tänk på allt ni ska skicka hem till oss.

Svar: Haha ja jag skojjade bara :) Om jag fick välja hade jag shoppat loss varje vecka! :)
sannaochjohan.blogg.se

2013-10-27 @ 15:45:28





Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0