Snön Föll

Idag har första snön kommit. Det var så kul för att Lisa, som vi bor hos, har sagt hela tiden vi varit här att efter Halloween då kommer snön, vänta tills efter Halloween...! Igårkväll var det halloween och imorse när vi vaknade så snöade det för fullt! Härligt!
 
Johan arbetade sin andra arbetsdag idag och jag tog bussen och tåget själv till Ikea för att köpa ribbotten till sängen som vi hade glömt. När man inte har bil är det en bit att gå från busshållsplatsen till Ikea och i blötsnö som piskar en i ansiktet var det inte allt för kul. När jag handlat klart och skulle gå tillbaka till bussen hade jag ganska tungt att bära (kanske bara 15kg men för mig är det tungt!) och i från iphonen så spelades peter jöbacks jullåt "snön föll". Vilken timing!
 
Jag väntar på bussen. Som tur är har jag min fina Norröna-jacka och fryser inte :)
 

Äntligen på plats!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0