Whistler village - sprint

Tidigt imorse gick sprinten av inne i byn. Väldigt rolig bana och bra sprintområde med massa genomfarter genom hus. Tom vann sin klass idag igen och jag och Johan placerade oss lite högre upp i listan än vad vi gjorde igår. 

Min bana. I min klass bestod pallplatserna av svensk, dansk och svensk igen (jag var dock ingen av dom) 




Nu har vi ätit lunch och ska om två timmar åka upp i en lift och springa en foundraiser tävling där man gissar vilken tid man kommer springa på, den som gissar närmast vinner. Kulkul! 


Kommentarer
Kristina

Och fint väder verkar ni ha! :)

2014-08-03 @ 21:33:26



Jenny

Vad har ni för taktik på "tidtävlingen"?

Svar: Johan hade bäst taktik, han tog samma hastighet som han utförde medeldistansen på, han gick imål två sekunder!! Från vad han sagt. Jag tänkte ta det ganska lugnt (det var 2km med klättring 120 höjdmeter) så jag tog en långsam tid där jag bara behövde gå och jogga = 37 min, jag kom två minuter ifrån. Jag vet inte riktigt vad Toms taktik var
sannaochjohan.blogg.se

2014-08-03 @ 21:57:29



Jenny

Bra gjort av Johan! Vann han på det? Två min var bra det med tycker jag, på 37 min.

2014-08-04 @ 21:49:27





Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0