AST 2an

 
 
 
Johan har nu varit hemma i tre dagar sedan lavinkursen och imorgon ska han åka iväg igen. Han fick följa med jobbet på ännu en field course, denna gång "snow symposium", dom är några stycken som ska åka ut till en stuga mitt ute i bergen. Man måste tura 2km för att ta sig till stugan, det finns alltså ingen väg dit, där ska dom bo 4 nätter och gå på tur och bada i puder om dagarna (förhoppningsvis). Jag blir alltså själv denna vecka också. Vad som känns lite jobbigt är att vi inte vet om dom har täckning där borta i stugan, jag är ju en sån som lätt oroar mig... Men det blir säkert bra :) Kul för Johan iaf! 
 


Kommentarer
Kristina

Kul för J., men lite tråkigt för dig... :(

2014-02-02 @ 23:11:24



Rebecca

Det lät som en rolig grej för Johan, men lite tråkigt att vara hemma själv. Men det löser sig nog :)
Du kan ju passa på att ha en tjejkväll med ansiktsmask och se på Pretty Woman eller någon annan supermysig tjejfilm :) (Se massa tjejfilmer som Johan ändå inte vill se ;) )

Svar: Det ska jag verkligen göra! :)
sannaochjohan.blogg.se

2014-02-03 @ 04:55:17





Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0