Äventyr

Snart bär det av på äventyr igen, idag kommer Andreas hit så då blir det åka av! Dom första dagarna han är här jobbar dock jag men Johan är ledig, sen får jag ledigt i fyra dagar och då får jag också följa med. Då väntar både Golden/kicking horse och Revelstoke. 
 
Här är två bilder från Johans Snow Symposium... 
 
 
 
Pudrigt värre! (och mer verkar det bli enligt väderprognoserna!)
 
 
 
Snart börjar nästa showen på mitt jobb, den heter "Elvis and the las vegas hangover", i showen finns en svensk elvis-immitatör men jag kände inte riktigt för att spela Elvis (och därmed man) så jag kommer spela den svenska Elvisens flickvän. Jag ska försöka prata så svengelskt som möjligt men det är klurigt när man hela tiden annars strävar efter att prata så bra engelska som det bara går! Om man söker på svengelska på youtube så finns det några hemska exempel....
Vad är det mest svenska tjejnamnet? Jag funderar på Malin, det kanske några känner igen från Malin Åkerman (som faktiskt är svensk-kanadensisk), ge gärna tips :) 
 
 
Andreas flygplan landar alldeles strax så om någon timme ska jag möta upp han vid bussen. Han valde rätt dag att landa, idag visar sig Calgary från sin allra bästa sida, några plusgrader och strålande sol! 


Kommentarer
Anonym

ääääntligen uppdaterar du!!! härliga bilder!:)

2014-02-13 @ 21:28:17



elina

Det var jag som skrev förra kommentaren;)

Svar: Oj gud vad snabb du var på att skriva!! Hann ju knappt klicka på "publicera"- knappen!
sannaochjohan.blogg.se

2014-02-13 @ 21:28:57



Jenny

Vad kul med ny show!
Malin, blir väl bra.

Vad härligt med lite skidåkning. Bilderna ser fantastiska ut. Blir lite avis, här är det slask...

2014-02-13 @ 21:59:01



christer hellgren

Låter fantastiskt! Du blir nog bra som swedishMalin Sån guldhelg Elina guld damerna guld herrarna guld vart skall de sluta! Hemavan har varit stormigt i tre dagar men nu ser det bättre ut!
Imorgon satsar vi på puder! Puss o kram! CH o LL

2014-02-16 @ 19:58:46





Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0