AST 2

Nu är klockan åtta på morgonen och jag har precis gått och sagt hej då till Johan som ska på lavinutbildning i fyra dagar, AST 2an. På hans jobb har dom olika field-courses som man kan skriva upp sig på och hoppas att man får fara, AST 2an kostar egentligen ganska mycket pengar (6000kr (?)) men det får Johan aldeles gratis nu, han har då tur! 
 
Dom ska bo i Canmore och får förhoppningsvis fina dagar ute i snön! Själv är jag kvar här hemma och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. 
 
Hoppas ni har det bra där hemma! Och Elina som precis åkt till Val di fiemme för junior VM! 
 
 


Kommentarer
elina

Jag har det alldeles utmärkt, har precis varit och åkt skidor, spåren är jätteroliga!! om ca en timme får jag middag, lär bli pasta med tomatsås, det fick vi till lunch iaf;)

2014-01-27 @ 18:07:04



elina

du kan ju fara och åka skider också? har dom inte något bra skidspår? :)

2014-01-27 @ 18:09:37





Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0