Friends Reunion

Idag har jag fixat biljetter så att jag och Johan får gå och äta (och se showen) på mitt jobb imorgon. Jag får två biljetter gratis, väldigt najs! Egentligen kostar det 85 dollar för en vuxen... det är ganska dyrt. Så imorgon blir det fyrrätters och friends-musikal. Det ska bli så roligt! 
 
Ikväll har Johans jobb en auktion där dom auktionerar ut produkter som dom av olika anledningar inte kan sälja längre. Vi får se om han kommer hem med något spännande! 
 
Hoppas alla mår bra där hemma! :) 


Kommentarer
Jenny

Vill höra om kvällen sen. Och bilder på maten.
Här dricks kaffe och varm oboy. Tua kör bara med MH-socknarna nu.

2014-01-16 @ 19:15:51





Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0