Frozen

Äntligen har jag fått se nya disneyfilmen Frozen. Jag var ledig ikväll så jag tjatade på Johan och tillslut gick han med på ett biobesök. Den överträffade verkligen alla mina förväntningar (som var väldigt höga), jag måste säga att det var den bästa disneyfilmen som gjorts på väldigt länge. Musiken, karaktärerna, humorn, all vacker snö och is... ni måste se den!! Den är baserad på HC Andersens saga Snödrottningen och Disney själva säger att det är det det största disneyäventyret sedan lejonkungen. Vi gick och såg den kl 22.30 och jag tänkte att vi skulle nog vara dom ända där, man kan ju liksom inte ta med sig ett litet barn och se den så sent på kvällen, då ligger ju alla och sover för länge sedan! Men vi var rätt så många i biosalongen faktiskt (bara vuxna såklart) och alla skrattade! Så även om du är ett barn på 7 år eller en mormor på 60+ tror jag du kommer älska den! Den kommer på bio den 31 Januari i Sverige. Nu har ni något att längta till!
 
 
 
Till och med Johan som var väldigt skeptisk innan gillade den skarpt! (Han trodde den skulle vara superfånig, men tji fick han!) Jag längtar tills jag får se den igen :) Ha det så bra!


Kommentarer
christer hellgren

Fernie verkar vara marvelees! Trevliga jobbkompisar
Vädret i Hemavan halvbra men mycke snö Elina sken som solen och Tua for som ett jehuu i Skicrossbanan. Dom åker till Sk å på lördag Piteå söndag! Själv är jag krasslig ska till sjukstugan Tärnaby idag fredag får nog pencillin då blir allt bra igen hoppas vi! Puss o kram!

Svar: Ajdå det lät ju inte bra! Hoppas du är bättre nu!
sannaochjohan.blogg.se

2014-01-03 @ 11:14:38





Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0