Himalayan

Igår åt vi middag på en restaurang med nepalesisk (?) mat. En jättemysig liten restaurang som hade fått väldigt bra betyg på olika internetsidor. Jag tyckte maten var jättegod, Johan däremot som valde "hot" efter att vår servitör hade sagt att om du är van att äta stark mat så går det bra, det är inte jättejättestarkt, drack säkert fyra glas vatten för att klara av att äta. Det började rinna ur både näsa och ögon för att det var så starkt. Men tillslut åt han upp. Stackarn, jag satt mest och skrattade hela tiden, han kämpade verkligen. :) 
 
Igår hittade jag en affär som sålde lösviktsgodis! Dock inte karamellkungen... fanns knappt några chokladgodisar utan mest surisar eller sånna hära hårda socker-godisar ^^ Men dom hade ändå ett bra utbud, och inte så dyrt heller! 
 
Just nu händer det inte så mycket här, dagarna rullar på. Vi ska försöka ta oss iväg att äta på min restaurang och se showen :) 


Kommentarer
mormor Nelly

Jag skrattar också när jag läser om "starkmaten". Stackars Johan! Kommer ni att gå dit igen?
Nu har kylan ätligen kommit hit och i kväll har jag varit på informationsmöte till funktionärerna inför SM. Så nu blir det skidåkning här också snart.

Svar: Hahah vi får se ;)
Låter bra! Jag önskar jag också kunde få uppleva SM på hemmaplan, men det kommer säkert fler gånger! :)
sannaochjohan.blogg.se

2014-01-09 @ 20:42:06



Kristina

Det är nog bra att J. får rensa ur luftvägarna någon gång då och då :)

2014-01-11 @ 13:48:58



Rebecca

Hahah, skrattar också när jag tänker på starka maten. Haha ibland får man skylla sig själv ;)

Hahah vad gullig du är Sanna som bombar kommentarer på min blogg! :D

2014-01-15 @ 08:02:51
URL: http://rebeccainaustralia.blogg.se





Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0