Jubilations

I förrgår var vi alltså på mitt jobb och fick fyra-rätters och musikal. Maten var: soppa (beef barley eller tomatsoppa) en sallad och sedan valde jag kyckling och Johan stek. Till efterrätt valde vi båda chokladkaka. Tyvärr har jag inga bilder på maten för att Johan tycker det är så pinsamt att ta bild på vad man äter... 

Men till själva musikalen, Johan är ju verkligen ingen musikal-kille då han tycker det är väldigt fjantigt, men han tyckte faktiskt om det! :) 




Vi fick även 40% på dricka så jag passade på att välja vår alkoholfria cocktail, mycket god! :) 


Kommentarer
Rebecca

Vad kul att ni hade kul! :D Det verkar som den perfekta middagen ju med musikalunderhållning. Dit vill jag gå och äta när jag kommer o hälsar på :) :) :)

Svar: Haha ja det får vi göra! :)
sannaochjohan.blogg.se

2014-02-03 @ 04:51:43
URL: http://rebeccainaustralia.blogg.se





Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0