JVM

Imorse var väckarklockan inställd på 05.40 då det var dags för Elina att tävla för första gången i Junor VM, denna gång i val di fiemme, Italien. Hon gick lätt vidare från kvalet men åkte sedan ut i kvartsfinalen (var dock väldigt nära på att gå vidare till semin). Jag är väldigt stolt hon är ju trots allt två år yngre än många där! Kul att det sändes på SVT också! :) och vilken dag för Jonna Sundling!! Kul för Sverige och Umeå!

Efter att jag sett sprinten gick jag och la mig igen, jag ska ju orka jobba till kl 12 ikväll. 

Johan verkar ha det bra uppe i bergen, ska se om han kan skicka nå bilder. Dom har mest radioskugga... :)





Kommentarer
Emma

Vi satt klistrade också 😊
Stolt som tusen. Jag hade precis samma varma känsla i bröstet och våta ögon som jag hade när du sjöng på er avslutskonsert på midgård. Är så himla stolt och glad över att vara moster till er, mina fantastiska systerdöttrar

2014-01-29 @ 23:09:26



Kristina

Ja, så imponerande av både E. och Jonna Sundling!

2014-01-31 @ 00:12:50



Rebecca

Sååå coolt!! Vad duktig Elina är! :D

2014-02-03 @ 04:40:12
URL: http://rebeccainaustralia.blogg.se





Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0