Canadian Orienteering Championships

Om ca en vecka ska vi bila till Vancouver/Whistler för att springa kanadensiska mästerskapen i Orientering. När vi anmälde oss hade dom bara en D21 samt H21 klass.... Elit. Jag har varit så nervös för att det skulle bli skitlångt och hemskt, men deras banlängder verkar inte riktigt vara samma som i sverige...
 
 
Blått = Medeldistans Orange = Sprint Grönt = Långdistans. Kolla även in juniorklasserna som tex DH16... 
 
 Idag har även jag (och Kristina) bokat biljetter till musikalen Wicked som är på broadway tour genom nordamerika! Så glad är jag! :) 


Kommentarer
Emma

Vad roligt för dig med mer musikal 😊 och spännande med orienteringen, ska bli spännande att höra hur det var.
Massa kramar /moster

2014-07-23 @ 10:18:57



Mormor Inga

Vad kul att ni ska på musikal, jag och Karin har det så varmt och skönt i Boden. Tack för kortet

2014-07-23 @ 12:03:06



Jennu

Skönt att det inte var så långt. Åh. Vad härlig med ol-tävlingar. Så himla kul!

2014-07-23 @ 17:48:26





Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0