Hej då till the Roennlund Family!

Idag, eller väldigt tidigt imorse åkte Mamma och Pappa och gänget hem till Sverige igen. Vi har haft två jättebra veckor här med det bästa vädret man kan tänka sig. Vid bergen brukar ju vädret vara lite ostadigt och man vet aldrig när nästa regnskur kommer men dom här veckorna kunde man faktiskt lita på att det skulle vara +30 nästan varje dag, skönt! Det känns ganska tomt i lägenheten just nu då vi har haft folk här ända sedan Jonas kom hit för över en månad sedan, men det dröjer bara ca två veckor så har vi besök igen, trevligt! 
 
Bloggningen har varit nere under dom här två veckorna, men ni har väl sett Mammas bilder på Facebook kanske? Våra bilder från dom senaste två veckorna kommer kanske senare. 
 
Idag efter att vi lämnat mamma å pappa på flygplatsen ca 03.30 imorse (!!) så åkte vi hem och sov lite sedan drog vi in till Canmore och jag fick cykla min första mountainbike-tur. Kan väl säga att det inte riktigt är min grej än. Jag har väldigt ont i rumpan av sadeln just nu och jag var lite för feg för att våga släppa på, och när man cyklar väldigt långsamt får man så dålig balans.... Men prova gjorde jag! 
 
Ikväll for vi ut på en liten promenad med Johans nya longboard i solnedgången, mys! 
 
 
 
 
Skatergirl! ;) Klockan var efter nio och det var fortfarande 24-25 plusgrader ute. 
 
 
 


Kommentarer
Elina

Två superveckor hade vi!!!! Coolt, snart är du nog pro på att både cykla mountainbike och åka longboard!!!:D

2014-07-16 @ 09:12:46



Jenny

Ja, helt underbara veckor! Ser ju underbart ut där vid Bow river. Håller med Elina, yo go girl! Kram <3

2014-07-17 @ 09:12:28



Jenny

Cyklade du på de där "skumpiga stigarna" med alla rötter? Bra gjort i såfall.

2014-07-17 @ 09:15:29



Kristina

Ser fint ut, Sanna - vi ser fram emot att få träffa er!

2014-07-18 @ 06:58:12



Rebecca

Haha Skatergirl! Påminner mig om er dans till Sk8ter (skater) boy med Avril Lavigne på mellanstadiet ;)
Den var bra!! :D

2014-08-17 @ 15:43:39





Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0