Elvis is in the building!

Jag skrev ett inlägg igår men tydligen så kom det inte upp... Men igår var vi i alla fall och tittade på den nya showen på mitt jobb och åt god mat. Jag valde fisk och Johan valde rostbiff. Mycket gott. 


Utanför mitt jobb :) 



Den här showen utspelar sig i Las vegas och på Caesars palace. 


Man får ju som sagt inte ta kort när föreställningen är uppe men här är en liten bild på scenen som inte är ljussatt just nu. Scenen går även att snurra och på baksidan är det ett hotellrum :) 


Innan showen njöt vi av +15 grader en liten bit från stan (typ där jag jobbar 10 min med tåg). Här ifrån ser stan så liten ut! 


Kommentarer
Kristina

Ja, stan ser verkligen liten ut, och liksom utslängd på prärien :)

2014-03-16 @ 18:48:11





Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0