Ikea girl!

Måste bara visa lite av min jobb-outfit. Så jag spelar alltså svenska Elvisens svenska flickvän. Jag har inga andra färger än gult och blått på mig och för att göra mig extra svensk så har jag pimpat min klänning med ett "ikeaskärp", jag har även Ikea-toffsar ("eftersom att jag glömde packa ner vanliga hårsnoddar när jag flög till Las vegas"). 


Har även en hemskt blå ögonskugga med en liten svensk flagga på som man inte ser på bilden. 


Ikeaskärpet och en gul och blå liten väska som jag virkat själv för att hålla ordning på mina order-papper. Både tofsarna och skärpet är gjort av vanliga ikeapåsar-handtag, baktill i ryggen sitter också en rosett. 


Självklart har jag också gula strumpbyxor! (Om jag skulle gått med dom utanför jobbet skulle folk nog tro att jag hade någon sjukdom!) 


Kommentarer
elina

hahaha kul!! snygg var du!!!;)

2014-03-16 @ 12:34:00



Anonym

Hahaha Ikea tofsarna var ju klockrent! Du ser ju så svensk ut du bara kan bli!! :D

2014-03-19 @ 17:31:35



Rebecca

Hahaha Ikea tofsarna var ju klockrent! Du ser ju så svensk ut du kan bli!! :D

2014-03-19 @ 17:33:25



Rebecca

Haha och ja, om man bara ser benen ser det lite ut som du har gulsot eller något :P

2014-03-19 @ 17:34:47





Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0