Sprint Weekend

I helgen har det varit sprintorientering! Det har funnits 4 tävlingar och två träningar, vi kunde dock bara vara med på två tävlingar men det var väldigt kul ändå! En tävling gick på universitetsområdet och den andra i en park och i ett annat universitetsområde. Johan vann över mig båda dagarna men jag tog hem spurtarna, vilket faktiskt är ganska viktigt...! 
 
 
 
 
På universitetet var det rätt så klurigt faktiskt! Och man fick springa runt väldigt mycket. Fågelvägen var banan  2,8km och enligt GPS-klockan sprang vi över 4,4km... Trött blev vi! 
 
 
 
 
 
I andra sprinten vi sprang hade man fin utsikt över Calgary! Kartor kanske läggs in senare :) 
 
 


Kommentarer
Kristina

test

2014-05-27 @ 22:52:28



Kristina

Okej, Sanna, nu får jag det att fungera! (jag var säkert bara klantig förut)
Så somrigt ni har det, och vilka fina bilder på er!

Svar: Haha, det var säkert något fel på kommentarsfunktionen :) ja, kul att någon här i klubben tar bilder och lägger ut dom så att vi kan få bilder på båda oss :)
sannaochjohan.blogg.se

2014-05-27 @ 22:53:26



Jenny

Härliga bilder! Vem är fotografen?

Svar: Japp, man är ju så snygg på spurten! Det är gubben i klubben här som pratat mycket med Johan som tagit bilderna. Han är ganska duktig :)
sannaochjohan.blogg.se

2014-05-28 @ 21:36:48





Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0